ODOO

Creşte-ţi afacerea cu Odoo

Odoo este un sistem integrat de management folosit de peste 2.000.000 de utilizatori din întreaga lume.

Beneficiile oferite de un astfel de sistem îţi permite să îţi creşti vânzările prin îmbunătăţirea relaţiei cu clienţii şi prin eficientizarea proceselor care au loc în compania ta.

Odoo este un software, care oferă o suită completă de aplicații de management al întreprinderilor, pentru companii de toate dimensiunile.

Odoo oferă două versiuni separate ale soluției: Odoo Community și versiunea Odoo Enterprise.

Caracteristici odoo:

  • User – friendly ( logica in meniuri si tranzactii, intuitiv);
  • Poate fi folosita si de persoane fară cunoștinte tehnice;
  • Know-how din business (ex: module specifice,fluxuri predefinite, machete de note contabile, procese automate, validari, controale,etc);
  • Modul Mesagerie Securitate;
  • Responsabilitati pe roluri, acces specific pe user;
  • Audit pentru fiecare operatie in sistem si istoric al modificarilor Raporte si BI;
  • Rapoarte specifice predefinite in fiecare modul;
  • Rapoarte customizabile personale si tablou de bord;
  • Functionalitate de export in Excel;
  • Promovarea serviciilor companiei;
  • Vânzarea de carte pe internet;
  • Gestionarea stocului de carte
  • Gestionarea intrărilor / ieșirilor de carte;
  • Gestionarea facturilor clienți / furnizori;
  • Rapoarte și situații de vânzări;
  • Promovarea și gestionarea evenimentelor.

Totul într-o singură aplicaţie!

Odoo este o soluţie software care te ajută să îţi gestionezi mai bine afacerea. Modulele sunt integrate într-o platformă comună care conferă flexibilitate şi un flux de lucru eficient. Indiferent cât de specifică este activitatea firmei tale, aplicaţia se poate personaliza astfel încât să corespundă 100% necesităţilor afacerii tale.

În funcţie de specificul activităţii se poate opta pentru următoarele module:

  • Managementul Clienţilor/Vânzări;
  • Managementul Producţiei;
  • Management Financiar/ Contabilitate;
  • Website/ e-Commerce;
  • Depozit/Stocuri/ Recepţii;
  • Business Intelligence;
  • Achiziţii;
  • Managementul proiectelor;
  • Resurse Umane;
  • Marketing.